پیام تبریک رهبر انقلاب به مسلمانان جهان به مناسبت عید قربان از هفتم اکتبر حزب‌الله لبنان ۵ هزار موشک به سوی اهداف رژیم صهیونیستی شلیک کرد اولین مناظره امشب ساعت ۲۰ با موضوع اقتصاد برگزار می‌شود نتانیاهو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی را منحل کرد دیدار سرپرست ریاست‌جمهوری با حمید نوری مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا برای پیشگیری از افزایش تنش‌ها، به فلسطین اشغالی سفر می‌کند آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان: حفظ اقتدار نظام، معیار انتخاب ملت باشد بایدن: تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند طالبان پاکستان ۳ روز آتش‌بس اعلام کرد رژیم صهیونیستی برای حزب الله خط و نشان کشید رسانه رژیم صهیونیستی: دادگاه لاهه به زودی تصمیم درباره بازداشت نتانیاهو را صادر می‌کند بهادری جهرمی: دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد دیدار باقری و نماینده ویژه وزیر ‌خارجه روسیه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هزینه جنگ غزه سنگین بوده است وزارت امور خارجه: بیانیه آلمان، انگلیس و فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران اعتبار ندارد ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ جلیلی در میزگرد اقتصادی: شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد + فیلم سیاستمدار اسرائیلی: خبری از پیروزی نیست، فریبمان می‌دهند پزشکیان: واگذاری اختیار، مسئولیت و پاسخگویی الفبای مدیریت است | دولت سوم روحانی نیستم + فیلم هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه (۲۷ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حمله وحشیانه به زن رای دهنده ایرانی در انگلیس

  • کد خبر: ۷۱۰۸۹
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
حمله وحشیانه به زن رای دهنده ایرانی در انگلیس
کاردار سفارت ایران در لندن اعلام کرد که حادثه تعرض گروه‌های معاند به یک شهروند زن ایرانی که برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعبه بیرمنگهام حاضر بود را پیگیری می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید مهدی حسینی متین روز جمعه در توئیتی نوشت: مدعیان دروغین دموکراسی با سوابق تروریستی و وابستگی به اجانب، امروز (جمعه) در شهر برمینگهام خانم محترمی را که فقط برای رأی دادن، ابتدایی ترین حق هر فرد برای مشارکت در تعیین سرنوشت، آمده بود، وحشیانه مجروح کردند.

 

در جریان این حادثه عناصر ضد انقلاب یکی از هم‌وطنان زن ایرانی را به طرز وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار داده و گزارش‌ها حاکیست که وی از ناحیه سر آسیب دیده است. سپس نیروهای امدادگر و پلیس در محل حاضر شده و حادثه را صورت جلسه می‌کنند.   

 

کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که موضوع از طریق منابع رسمی در حال پیگیری است.

 

رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در کشور انگلیس از ساعت ۹ صبح به وقت محلی امروز (جمعه) در ۱۱ شعبه اخذ رای در هفت شهر این کشور، آغاز شده است.

 

گروه‌های معاند از ساعات ابتدایی صبح امروز مقابل شعب مختلف اخذ رای حاضر شده و تلاش می‌کنند تا روند رای‌گیری را مختل کنند. در لندن معترضان مقابل بخش کنسول‌گری سفارت تجمع کرده و با توسل به اهانت علیه رای دهندگان و پاشیدن رنگ تلاش می‌کنند تا آنها را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.

 

حسینی متین پیش‌تر گفته بود: گروه‌های معاند و مخالف در خارج از کشور به انواع ترفندها متوسل شده‌اند تا ایرانیان را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.  

 

وی تصریح کرد: ولی با اطمینان عرض می‌کنم بر اساس اطلاعاتی که تا این لحظه (ظهر به وقت لندن) به دست ما رسیده و حدود چهار ساعت از برگزاری انتخابات می‌گذرد واقعا استقبال خوب بوده و با وجود مشکلاتی که گروه‌های معاند و مخالف ایجاد کردند؛ گروه‌هایی که سوابق تروریستی آنها برای همه هم وطنان و جهانیان عیان و آشکار است؛ استقبال مطلوب بوده و ما هنوز انتظار داریم که در ساعت‌های بعد از ظهر این استقبال افزایش بیشتری داشته باشد.

 

کاردار سفارت افزود: البته هوای بارانی و محدودیت‌های مسافرتی مسائل مربوط به بیماری کرونا موانعی بوده که وجود دارد اما استقبال خوب بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->